Fast-Fashion kavramını tüm dünyaya yayan, ulaşılabilir modanın en büyük temsilcisi H&M, 15 yıldır gerçekleştirdiği işbirlikleriyle yüksek modanın sokak stiliyle başarılı şekilde harmanlanmasını sağlayarak endüstriye yaptığı katkılar yadsınamaz. Karl Lagerfeld ile başlayan işbirlikleri yolculuğu her yıl sabırsızlıkla beklenen moda haberi unsuru olan H&M, arada bizlere sürprizler gerçekleştirmeyi de ihmal etmiyor. İşte o sürprizlerden birisi karşınızda.
Ofis gereçleriyle nam salmış Post-it ile işbirliğine giden H&M, Post-it’in ikonik logosunun yer aldığı kapsül koleksiyon çıkarıyor. Koleksiyon içerisinde polo yaka tişörtler, basic tişörtler, sweatshirt’ler, şapkalar, çoraplar, kartlıklar, şortlar ve bir çift sneaker yer alıyor. Herkesin gardırobunda olan bir markanın herkesin çalışma masasında yer alan bir diğer markayla işbirliği yapması oldukça zekice değil mi?
Kaynal: Lofficel
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder